söndag 3 oktober 2010

9 fulla, inne på 10

Nu har det redan gått 9 veckor, inne på 10.nde gravid veckan. Trodde verkligen att illamåendet skulle avta. Tyvärr verkar det inte vara så utan det blir bara värre och värre. Igår fick jag inte i mig nästan något. Fredags var det lite bättre.

Jag hoppas att detta kan bero på det tråkiga och jobbiga besked jag fick i torsdags. Det som händer det händer. Får helt enkelt gilla läget och finna nya vägar.

I morgon ska jag till barnmorskan, får se vad jag ska göra då. Tisdag ska jag till läkaren, får se hur det går. Vill gärna att de tar ett blodprov och kollar mina värden. Hoppas jag kan övertala dem till det.

Nä nu ska jag försöka stoppa i mig lite mer mat. Får lite dåligt samvete av att må så här illa. Min underbara älskling fixar och donar och är ett enormt bra stöd. Älskar honom verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar