måndag 4 oktober 2010

9 v & 5 dagar

Det är svårt att veta exakt när man blev gravid. Tydligen vill de helst veta exakt datum, men vem tusan vet.. ja men den gången det klockslaget blev jag gravid. Helt vridet.

Nu är i vilket fall ett FREJA test eller KUB test inbokat. Alla föräldrar där vi bor får denna möjlighet. Jag vill mest ha en möjlighet att se vår baby på ultraljud igen med tanke på vad som är sagt sedan tidigare.

Idag var jag hos barnmorskan för en mer gedigen inskrivning. Tog massa blodprov. De prover hon tog idag som går att se på en gång såg bra ut. Så får vi se vad de andra säger. Idag har även varit en bättre dag. Nu har jag äntligen ätit, frukost, lunch, mellis och sedan kvällsmat. Ska ta en frukt innan jag lägger mig sedan.

Nu ska jag stoppa om min stora lilla tös =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar