torsdag 7 oktober 2010

10+1

En del kanske säger att jag inbillar mig och en del kanske säger vad härligt. Jag kan nästan slå vad om att de senaste två kvällarna så känner jag fostret röra sig i mig. Har faktiskt även läst på nätet att det är möjligt att kunna göra detta. Det känns som om något som fladdrar till under 1 min i livmodern/magen på höger sida. Detta är något jag började känna för ett par dagar sedan och varje gång så faller en lyckokänsla över mig. Detta var innan jag ens reflekterade över vad det kunde vara. Så jag kommer att fortsätta tro att det är fostret som rör sig oavsett vad andra säger =)

Sen får vi väl se på KUB ultraljudet om två veckor, om fostret lever eller inte. Vilket vi alla hoppas på =)

1 kommentar:

  1. Mysigt...sån härlig känsla när de börjar röra på sig:)

    SvaraRadera