tisdag 26 oktober 2010

Urinvägsinfektion :(

I söndags hade jag en jätte trevlig dag. Var sekreterare åt en domare i lydnadsklass 1 och 2. Det var mycket lärorikt. Kallt var det också. Satt på en stol i ett par timmar, tänkte inte mer på det. När vi slutade så frös jag om fingrar och tår, men det är normalt av att sitta utan vantar och skriva ett par timmar. Fötterna för frös jag förra året så de är jätte känsliga.

När jag kom hem frös jag i flera timmar. Senare på kvällen hade jag extrema problem att kasta vatten. Hur jobbigt som helst. Nu går jag på penicillin och har alltså för första gången urinvägsinfektion. Det är inte skoj kan jag löva. Men det som inte dödar, härdar eller hur säger man ;)

Nä nu lite tv, faktiskt inte blivit så mycket av den varan idag då jag o dottern min har lämnat iväg massa beställda panda wwf grejor till hennes kunder.

2 kommentarer:

  1. Usch vännen...jag sa ju det.
    Men skönt att du fått reda på varför det blev så.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Sv:Det ska vara grått,som "fogen" mellan teglet på den undre tapeten;)
    Är inte helt klart än med familjemedlemmen....men vi kan ta det på telefonen.
    Kram

    SvaraRadera