onsdag 29 september 2010

orolig

I söndags fick jag ont bak i ryggen. Troligen är det för att jag ligger för mkt nu när min fot gör ont. Fast foten är bättre nu så det är ju gött att det går åt rätt håll. Jag dock inte släppa min oro över att jag kommer att få missfall under denna graviditet. Jag är nu i 9 veckan eller som visa räknar 10. Så jag vet att det "bara" är 2-3 veckor kvar tills det sannolikheten för missfall minskar. Så jag längtar dit. Vecka 12 blir det ett nytt ultraljud. Nästa vecka barnmorske och läkarbesök. Bör väl sluta oroa mig.

Söker jobb eller de få jobb som finns. Vill ha ett jobb som jag har användning av min akademiska examen. Men verkar vara omöjligt. Men förhoppningsvis blir det bättre.

Min hund har fått vaxproppar och då är det ju inte konstigt att det har varit lite svårt med lyhördheten från hans sida. Hoppas att behandlingen hjälper. Funderar om vi ska tävla eller om vi helt enkelt ska skita i det. Måste bestämma mig i veckan.

Jag mår illa fortfarande med pepparkakor verkar vara det bästa tillfälliga botemedlet ivf. Så får väl äta massor av pepparkakor =P

Nu kommer posten. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar