måndag 6 september 2010

måndag i vecka ? kanske 5-6 =)

Idag har det slagit mig att jag inte kan äta vitlök. Åt vitlök igår, mådde så illa efter åt. Har ätit vitlök i maten idag.. mår så illa. Borde lägga mig ner och vila men glor på top model 5 istället :P

Men alltså ska jag inte kunna äta vitlök på 9 månader? Då kommer jag bli galen, det är ju såååååååå gott =)

Annars så är jag fortfarande orolig att det ska hända något även om magvärken har lugnat sig en hel del. Längtar till torsdagen så jag får en ordentlig kontroll.

I övrigt kan jag inte sova helt plötsligt. Somnar efter kl 2 på nätterna. Vaken hela dagarna, vaknar redan kl 6-7. Är jätte trött. Fast det blir jag mest över att inte ha något vettigt att göra hemma. Fast idag har det varit värre än någonsin då mina hemma nycklar ligger i bilen som sambon tog till jobbet. Han kommer inte hem förrän vid 19 tiden. Inga långa promenader med Lucas idag inte. Får ta igen det i morgon istället. Då bör jag ha nycklar om än ingen bil då bilen ska in på dragkrokstillägg eller hur man nu ska skriva det.

Vi har redan börjat fundera över (vi menar nog jag) hur vi ska få plats med oss alla 5. Synd vi inte har ekonomi och köpa eget, så trött å bo i lägenhet.

Nä nu blir det raklång läge i soffan :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar