onsdag 8 september 2010

Ingen bra dag idag

Idag är det ingen bra dag. Visst det är jätte roligt att vara gravid, oron finns där fortfarande. Får hoppas att morgondagens läkarbesök minskar oron en del.

Annars är jag nog definitivt gravid, så illa som jag mår. Inte blir det bättre av att jag har blivit lite förkyld så att jag har frossa o nysningar. Nu har det snart gått en timme, närmare bestämt 50 min och jag har lyckats få i mig 2,5 våffla. Satte på kaffe som jag hade tänkt dricka till men nu vågar jag nog inte ens prova. Ville testa kaffe och se om jag blev lite piggare. Får väl hålla mig till vatten. Det är ju bra har jag hört.

Pratade med lilla syster och hennes tips var att röra på mig, men urk är ju så trött. Vet att jag inte blir piggare av att sitta i soffan hela dagarna. Men det här med arbetslöshet tar knäcken på mig. Jag hoppas att jag hittar min gnista igen. Annars kommer detta att bli mycket tråkig höst.

Snart kommer min tös hem med en kompis, ska väl göra lite våfflor till dem och sen ska jag försöka plocka lite. Vill göra ngt vettigt under en hel dag i vilket fall som helst. Hundhår över allt. Men när jag väl börjar göra ngt så blir allt knas ändå. Men skam den som ger sig. Det är sol i morgon oxå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar