tisdag 21 september 2010

Fredags

I fredags var jag o min underbara sambo på fertilitetskliniken igen för att diskutera hur vi skulle göra med vårt missfall. Döm till vår förvåning så ligger det en liten baby i min mage. =)
Läkaren blev oxå förvånad. Ett litet litet hjärta slog så fort så fort. 7 mm stort var babyn. Så nu helt plötsligt är det tillåtet att må illa osv igen. Men det är inge skoj.

Igår var det hemskt. Trodde jag skulle kasta upp när jag tränade hund. Idag har jag fått i mig frukost, varit på möte med Volvo o nu sitter jag o latar mig. Är så extremt trött, känns som jag har influensan. Men i morgon ska jag till barnmorskan för inskrivningssamtal så får hoppas att hon kan ta ett blodprov för att se att alla värden ligger bra.

Nu ska jag vila lite... o sen kanske skriver ngt mer =)

kramis

1 kommentar: