fredag 10 december 2010

Skriver ändå

Hehe har fått några stycken mail som säger att de gärna ser att jag fortsätter skriva här. Så tänkte göra ett nytt försök =)

Har haft gravid migrän i flera veckor. Så fort jag slagit på datorn så har huvudet börjat bankat. Det var huvudanledningen till att jag skulle lägga ner bloggen. Fast blogga är skoj när huvudvärken är väck. Så =P

Beräknad nedkomst dag har ändrats från den 4 maj till den 7 maj. Inte så nämnvärt många dagar. Men ändå. Nu kan jag inte längre säga att jag är fulla veckor på onsdagar så nu får jag vänta tills lördagen som alla andra som är fulla ;)

I morgon är det 19 fulla veckor på graviditeten. Vi fick även veta vad det blir för sort, jag satt som vanligt och letade efter svansen på min trollunge. Men kunde inte se något. Jag tittade extremt noga men inte såg jag någon svans. Vilket måste betyda att barnet som är en tjej blir lik sin far och inte sin mor. =)

Jag har börjat kalla henne för Lillan. Vi har inga namnförslag ännu mer än att hon ska heta Sol efter mig och Ebba i mellannamn. Så ni som läser detta om ni ser att jag skriver Lillan så är det bara i magen som hon heter så. Hon är ju sååååååå liten och jätte rörlig, en liten boxare som barnmorskan sa.

Bilder kommer förhoppningsvis inom ett par dagar på Lillan =)

Kramis på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar